آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

سال 1394

1394/1/10 22:30
نویسنده : مامان آزاده
763 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سالی که بهارش قدم فاطمه باشد

 

صدها برکت از کرم فاطمه باشد

 

امید که یک مژده ز صدها خبر خوش

 

پیغام فرج در حرم فاطمه باشد.

 

سال نو مبارک

 

 

سلام دختر عزیزم باز هم بابت تاخیرم عذرخواهی میکنم هم ار تو و هم از همه دوستان عزیزم ببخشید که خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم و واست عکس و مطلب نذاشتم آخه با خونه تکونی و اینا سرگرم بودم حالا بعدا سر فرصت همه رو واست توضیح میدم که چرا سرم شلوغ بود ، میدونم وقتی بزرگ شی و وبلاگتو نگاه کنی میگی چه مامان تنبلی دارم ولی عزیز دلم واقعا وقت نمیکنم منو ببخش انشاالله سر فرصت کلی عکس واست میذارم و جبران میکنم.

 

فقط اومدم سال نورو به همه دوستای خوبم تبریک بگم انشاالله که همگی سالی پر از خوشی و سلامتی داشته باشید.محبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

کوثر
13 فروردین 94 19:39
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان آزاده
پاسخ
حتما بهتون سر میزنیم
اقازاده
28 فروردین 94 0:01
سلام گلم ببخشید هنوز فرصت نکردم بیام بهتون سر بزنم اما به یادتون هستم و در اولین فرصت میام پیشتون
مامان آزاده
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم ما هم همینطور به یادتون هستیم
ĸoѕαr
13 اردیبهشت 94 16:59
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامان آزاده
پاسخ
سلام چشم حتما سر فرصت بهتون سر میزنم