آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

تولدت هزاران بار مبارک

1393/2/29 1:26
نویسنده : مامان آزاده
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک

دختر گلم

تولدت هزاران بار مباررررررک تشویق نمیدونم چی بنویسم که احساس قلبیم رو نسبت بهت بازگو کرده باشم ولی این رو بدون که عاشقانه دوستت دارم وخدا را بخاطر تو هدیه الهی هزاران بار شکر میکنم که مرا لایق داشتنت دانست.از خدا میخواهم که خود نگهدار تو باشد و تو را در پناه ذات اقدسش محفوظ بدارد از هر آنچه که برای تو خوب نیست و خود بهتر میداند.و به تو ببخشد هر آنچه که آرزو داری و صلاح تو در آنست.دختر عزیزم خیلی دوستت دارم و تو را به دستان خدای خوب و مهربان میسپارم. عزیز دلم امیدوارم در پناه معبود بی همتا همیشه شاد و سلامت و موفق باشی و عمر طولانی و با عزت داشته باشی.محبتتشویق

 

بزودی میام و از کارهایی که تازه میکنی و چیزهایی که میگی مینویسم.

راستی فردا صبح یعنی روز تولدت باید ببریمت و واکسن بهت بزنیم اصلا دلم نمیاد ولی چیکار کنیم مجبوریم دیگه عوضش مریض نمیشی قربونت بشم

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان ارمیتا
29 اردیبهشت 93 7:33
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
مامان آزاده
پاسخ
سلام مرسی خاله جون.خیلی ممنون از دعاتون
اقا زاده
29 اردیبهشت 93 7:45
تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان یاسین
29 اردیبهشت 93 8:44
تولدت مبارک خاله جون 12000 ساله بشی
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون خاله.مرسی که بهمون سر زدی
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
29 اردیبهشت 93 14:55
تولدت مبارک کوچولوی ناز
مامان آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان امیـــرحسیــــن
29 اردیبهشت 93 15:33
تولدت مبارك كوچولوي شيطون 100ساله بشي عزيزم
مامان مهدیه
29 اردیبهشت 93 16:02
تولدت مبارک خوشگل خانم.عمری سرشار از جشن وشادی برات آرزومندم.
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون از دعای خوبتون
مامان اریان
29 اردیبهشت 93 18:25
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک می گویم بهترین آرزوها رو برای شما و نوزادتان دارم
مامان آزاده
پاسخ
ممنونم از تبریک زیباتون مرسی که بهمون سر زدید
مثل هیچکس
29 اردیبهشت 93 23:47
تولدت مبارک عزیز خاله ایشالا تولد 120 سالگیت منتظر خبرای جدید هستیم
مامان آزاده
پاسخ
مرسی عزیزم
انيتاكوچولوي دوست داشتني
30 اردیبهشت 93 12:39
عزيزم تولدت مبارك الهي 100 ساله شي خوشگلم ميبوسمت
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون
مامان سونی
30 اردیبهشت 93 13:18
خوشگل من تولدت مبارک عزیزممممممممممم
عمه فاطمه
1 خرداد 93 13:13
تولدت مبارک عرووووسک
مامان آزاده
پاسخ
مرسی عمه جون
مامان اریان
3 خرداد 93 0:08
سلام خاله جون انیتا گل تولدت مبارک ایشالله صدو بیست سالگیت.... اهنگ وبتون خیلی قشنگه ادم کلی شاد میشه
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.انشاالله که همیشه شاد باشید
مامان ارمیتا
3 خرداد 93 7:23
ممنون عزیز... ما هم با افتخار شمارا لینک کردیم
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 15:20
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! دعاگوتون هستم اگه لایق باشم عزیزم
مامان آزاده
پاسخ
خوش به سعادتتون.خیلی ممنون حتما دعامون کنید.التماس دعا