آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

روزت مبارک

1393/2/24 2:24
نویسنده : مامان آزاده
708 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر مثل مدادیست که هرروز تراشیده شدن و کوچک شدنش را حس میکنیم و میبینیم تا موقعی که تمام شود. اما پدر مثل خودکاریست که هرچقدر هم با آن بنویسیم تغییری در ظاهرش احساس نمیشود چون از درون خالی میشود،فقط یک روز با خبر خواهیم شد که دیگر نمی نویسد...برای سلامتی پدرهایی که هستن و اونهایی که از دنیا رفتن صلوات .

 

هر سال این موقع یک غمی توی دلم رو میگیره آخه امسال 11 سال که بابام  نیست که این روز عزیز رو بهش تبریک بگم  ولی از موقعی که با بابا امیر ازدواج کردم بابایی جای پدر رو برام پر کرد.خدایا همه باباهایی رو که هستن حفظشون کن تا سایشون بالا سر خانوادشون باشه اونهایی رو هم که رفتن بیامرز.

امسال هم من و آنیتا خانوم واسه بابا امیر و بابایی کادو خریدیم.

 

روز همه باباهای مهربون مبارک

 

 

 

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است. روزت مبارک

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سونی
27 اردیبهشت 93 8:47
سلام آزی جونم تولد تپل مپل آنیتا رو تبریک میگم صد ساله شه ان شاللله
مامان آزاده
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون
مامانه آنیتا
29 اردیبهشت 93 0:54
آخ جون امروز تولده آنیتا جونمه عزیزه خاله تولدت مبارک الهی که 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون.خیلی ممنون از دعای خوبت
مثل هیچکس
29 اردیبهشت 93 23:45
میدونم خیلی دیر شده ولی روز پدر رو به همسرتون وپدرشون تبریک میگیم روح پدرتون شاد وقرین رحمت الهی منم دقیقا 14ساله که همین حس شما رو دارم
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون روز همسری شما هم مبارک.خدا پدر شمارو هم بیامرزه