آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

بدون عنوان

1393/4/10 23:18
نویسنده : مامان آزاده
398 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم خیلی شیطون و خوردنی شدی این عکسهارو اوایل خرداد ماه ازت گرفتم ولی فرصت نمیکردم بیام بذارم خلاصه منو بابت این تاخیرهام ببخش عزیز دلم.

تو این عکس  داری بوووووو میکنی عکو نگاه کنید میفهمید چی میگم

 

 

 

اینجا داری دنت میخوری قربونت بشم

 

 

داری نشون میدی میگی تموم شد یعنی یکی دیگه بدید دیگه

 

 

آخه من این ظرف خالی رو چیکار کنم.بازم میخوامگریه

 

 

اینم لذت بعد از خوردن دنت به به چه خوشمزه بود خوشمزه

قربون اون چشمهات بشم من.راستی میتونیم این عکسهارو واسه تبلیغ دنت بفرستیماچشمک

 

 

فدای اون دندونات بشم من خوشگلم

 

 

اینم آنیتا خانوم تو خونه خودش.هروقت میخواد بره تو خونش به من میگه تو هم بیا

 

 

دخترم در حال تماشای پنگول ناهارشو ول کرده داره پنگول میبینه

 

 

اینجا هم پارک خانواده کرجه که این فسقلی رو گذاشتیم رو سرسره ولی همش حواسش به بچه های پشت سرش بود.عاشق سرسره ای و کلی کیف میکنی و جیغ میکشی وقتی سر میخوری

 

 

فدای اون خندت بشم من عشقم.به زور بردیمت خونه وقتی از تاب یا سرسره میاوردیمت پایین نق میزدی

 

 

عروسک مامان در حال خوردن ساندویچ.نوش جونت عزیزم

 

 

حالا یکم از این سسه بزنم تا خوشمزه تر بشه

 

 

آنیتا وسط اسباب بازیهای هانا

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانه آنیتا
12 تیر 93 18:48
آنیتا جووووووونم داری چی میخوری ((سس با نون خالی ؟؟؟؟؟)) نوش جونت خاله چقده ماه شدی ماشاالله هر روز خوشگل تر از دیروز
مامان آزاده
پاسخ
آره خاله دیگه مهلت ندادم مامانم واسم پرش کنه خودم دست به کار شدمخیلی ممنون با چشمهای قشنگتون میبینید
مامانه آنیتا
12 تیر 93 18:49
چه خونه ی خوشگلی داری آنیتاجونیم
مامانه آنیتا
12 تیر 93 18:50
چه عینکه بامزه ای
مامانه آنیتا
12 تیر 93 18:50
فدایه خنده هات خاله جون
مامان آزاده
پاسخ
خدا نکنه خاله
مامانه آنیتا
12 تیر 93 18:52
کله دنت رو خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نوش جونت
مامان آزاده
پاسخ
آره آخه خیلی خوشمزه است
مامان سونی
16 تیر 93 10:43
قربون دنت خوردنت .قربون بو کردن اون لپ اتو گاز بگیرم لپ اتو بچلونم لپ کشونی مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن عزیزم ارسان ام مپل تو پارک دوس داره ولی اون تاب بازی و بیشتر دوست داره و تا پارک و میبینه تاب تاب عباسی میخونه
مامان آزاده
پاسخ
کاش پیش هم بودیم با هم میبردیمشون پارکقربونش بشم که اونم پارکو دوست داره
عمه فاطمه
24 تیر 93 14:43
فدا بشم من تورو آخه که انقدر دلبریییییی
مامان آزاده
پاسخ
خدا نکنه عمه جون.مرسی