آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

عکسهای جامونده از سال92

1393/1/9 10:00
نویسنده : مامان آزاده
539 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ببخشید که این مامان تنبلت دوباره با تاخیر اومد آخه عزیز دلم قبل عید که مشغول خونه تکونی و خرید و این چیزا بودیم بعدش هم که سال نو و دید و بازدیدها و مهمونیها واسه همین نتونستم زود بیام.ببخشید گلم ماچ

عکس آنیتا خانم خونه عمه آزاده .رفتیم تولد هانا جای همگی خالی خیلی خوش گذشت

 

هانا خانم کنار کیک تولدش به زور تونستم این عکسو بگیرم .تولدت مبارررررک عزیزمهورا

  عمه آزی دستت درد نکنه خیلی خوش گذشت هرچند خودت خیلی خسته شدی ولی تولد خیلی خوبی بود

 

اینم دختر شیطون من داخل سبد اسباب بازیهاش.عاشق اینه که بره توی این سبد

 

اِوووووووا مامان عکسمو گرفتی!عابروم رفت

 

 

دختر ما تو گهواره نمیخوابه اکثرا توش بازی میکنه.چه کنیم دیگه اینم یه مدلشه دیگه

 

 

دخترم همیشه شیطونی نمیکنه گاهی اوقات هم کمک مامانش میکنه.اینم عکسش واسه خونه تکونی عید.الهی قربونت بشم خسته نباشی گلمماچ

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سونیا مامان آرسان
12 فروردین 93 1:51
ای جانم عزیزم افرین که مامانت کمک میکنی خوشگل ای منید شماید عسیسم نفسممممممممم
مامان آزاده
پاسخ
آره خاله خیلی کمک میکنه تازه این یه نمونشه واسم کشوهای آشپزخونه رو میریزه بیرون و من دوباره باید جمع کنم
سونیا مامان آرسان
12 فروردین 93 1:54
سال 92 با همه اتفاقات گذشت و شما کوچولو ا همه چی ما شدید خدا همه نی نی ارو محفوظ کنه و سالم و سلامت باشن ان شالله
مامان آزاده
پاسخ
آره باورم نمیشه این فسقلی من داره بزرگ میشه.مرسی از دعای خوبت الهی آمین
اقا زاده
16 فروردین 93 22:16
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
19 فروردین 93 1:57
به به میبینم که از الان داری گل دخملمونو کاری ببار میاریشا فک کنم کارای عیدم آنیتا جونم انجام داده آره مامانی؟؟؟؟؟؟؟ به تو میگن یه مامان زرنگ
مامان آزاده
پاسخ
آره دیگه کار کنه واسه من یاد بگیره واسه خودشما اینیم دیگه