آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

دندون دوم

1392/10/10 12:54
نویسنده : مامان آزاده
497 بازدید
اشتراک گذاری

 

آنیتا خانوم در حال تماشای شعر تصویری مورد علاقش.عاشق قیافه این دخترست تا لپ تاپو میبینه اگه خاموش باشه میگه روشن کن تا دختررو ببینم.الهی من قربونت بشم

 

فدای اون نشستنت بشم من

 

 

آنیتا و مرضیه در حال مسابقه سینه خیز ولی آنیتا یکم تنبل تشریف داره تا میذاریمش زمین سرشو میذاره رو دستش و میخوابه.

 

 

و اما دندون دوم :در تاریخ 6 دی ماه دیدیم که دخترم دندون دومش هم در اومده مبارررررکه دخترم.این کیک رو هم واسه همین واست درست کردم قربونت بشمتشویققلب

 

 

فقط در تلاش بود که کیک رو برداره به زور تونستیم ازش عکس بگیریم.شیطون منخوشمزه

 

 

اینجا کلی تلاش کردیم و هواسشو با چیز دیگه پرت کردیم تا یه دونه عکس بگیریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

اقا زاده
10 دی 92 18:04
دندونات مبارکه عزیزم
مامان آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
14 دی 92 0:34
دندونات مبارک عزیز دلم دست راستت رو سر آنیتای من آنیتای من 16 بهمن 1 سالش میشه ولی هنوز بی دندونه
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون.عیب نداره بعضیها دیر در میارن انشاالله که بسلامتی در میاره
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
14 دی 92 0:35
چقدر بامزه به لب تاپ نگاه میکنی گلم
مامان آزاده
پاسخ
بلللله خاله ما اینیم دیگه عاشق لپ تاپه مخصوصا عکس اون دختر تو شعرش
دخترعمه راضیه
16 دی 92 0:34
مبارکه دندون دومت.چقدر زندگی تندتند میگذره انگار همین دیروز بود شما دوتا به دنیا اومدین
مامان آزاده
پاسخ
آره واقعا اصلا باورم نمیشه چند ماه دیگه یه سالش میشه
عمه فاطمه
18 دی 92 14:56
ای جووووون با اون نشستنتتتت دندنون نو مباااارک تازشم کیکش خیلی خوشمزه بود اگه اینجوری پیش بره واسه هر دندون یه کیک بخوریم چی میییشهههههه عاشق مرضیه کوچولو شدم زبل خاااانه
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون.نوش جووووووون عمه جون.آره خیلی بامزه و شیطونکه
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
22 دی 92 1:11
سلااااااااااااااااااااااااااااااام دوستم منم آنلاینم
مامان آزاده
پاسخ
مرسی خبر دادی من قبلش اومدم دیدم
سونیا مامان آرسان
22 دی 92 12:24
مبارکه عزیزم [ماچ ای جونم خاله توام ماشالله خانومی شدی واسه خودت بوووووووووووووووووووس لپ قرمزی چش آبی خوشمزهههههههههههه
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون خاله جووون.ما هم بووووووووووووس
انیتا کوچولوی دوست داشتنی
27 دی 92 19:42
الهی لپتو بخورم خانم خوشگله چقدر نازی
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون چشمهاتون ناز میبینه