آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

بازم واکسن

1392/8/29 16:45
نویسنده : مامان آزاده
487 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دیروز باز هم تورو بردیم برای قد و وزن و واکسن شش ماهگی . دوباره من استرس داشتم آخه دلم نمیخواد تو درد بکشی عزیزم ولی خدارو شکر که سالمی و این واکسنها هم نشونه اینه که تو داری بزرگ میشی.دیروز که واکسنتو زدیم خوب بودی ولی شب تا ساعت 2ونیم گریه میکردی خلاصه واست کمپرس سرد گذاشتم و استامینوفنتو دادم و خوابت برد اما تو خواب همش ناله میکردی امروز صبح  هم اصلا حال و حوصله نداشتی و تب داشتی ولی خدارو شکر الان بهتری.انشاالله همه نی نی ها همیشه صحیح  و سالم باشن

اینم عکس عسل من بعد از خوردن استامینوفن

 

 

راستی یه چیز جالب : امروز آوردم بهت حریره بادوم بدم نخوردی فکر میکردی که استامینوفنه آخه من استامینوفنو با قاشق بهت دادم  الان هم میخوام هرچی با قاشق بهت بدم اول زبونتو میاری و مزه میکنی بعد میخوری.ای شیطون بلا چشمک

یکی از کارهایی که جدیدا میکنی اینه که چند روز کخ قیخخخخخ میکنی و دیگه خوب میشناسی قربونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مثل هیچکس
29 آبان 92 19:23
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان آزاده
پاسخ
حتما میام عزیزم
هدیه خداوند
1 آذر 92 6:42
الهی بگردم
عمه فاطمه
1 آذر 92 20:02
الهی عمه قربوووونت ایشالا که همیشه سالم باشی نقل من
مامان آزاده
پاسخ
خدا نکنه عمه جون.مرسی
سونیا مامان آرسان
6 آذر 92 22:01
اهه ه چرا نظر من نیستن
مامان آزاده
پاسخ
نمیدونم عزیزم من همه نظرهارو تایید کردم