آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

دو ماه گذشت

1392/5/1 22:20
نویسنده : مامان آزاده
190 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس آنیتا و مرضیه بعد از واکسن دو ماهگیه مثلا مرضیه داره آنیتارو بوس میکنه . اینجا حیاط خونه عمه است که١ مرداد افطاری دعوت بودیم.راستی١ مرداد تولد عمه فاطمه هم بود ولی چون اینترنتمون قطع بود با دیرکرد بهش تبریک میگیم .عمه جون تولدت مباررررررررکتشویقتشویقتشویق

 

اینجام آنیتا خانوم رفته بالای درخت عمه اینا فکر کنم میخواست گردو بچینهلبخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه فاطمه
7 مرداد 92 1:43
ای جوووونم چه دخترایییی خیلی بامزن مرضیه خانومو چه بزرگ شده ماشالله خداحفظتون کنه
ممنونم که تفلدمو تبریک گفتید بوووووووووووووووس


مرسی عزیزم.خواهش میکنیم ببخشید که دیر شد

مارمولک بابا
7 مرداد 92 1:59
سلام مامان محمدم .اگه به وب ما سر بزنید شما رالینک کردیم اگه مایلید شما هم اقدام کنید مرسی .


باشه حتما سر میزنیم

دخترعمه راضیه
10 مرداد 92 1:16
چه روزایی رو پشت سر میذاریم با این بچه ها.مادر بودن خیلی سخته مخصوصا شبا.دلم واسه مامانم سوخت 5تا بچه شوخی نیست.


واقعا راست میگی منم تازه فهمیدم مامانم چی کشیده.

سونیا مامان آرسان
10 مرداد 92 17:11
ای جونم آدم دلش میخواد گازت بگیره ولپ تو حسابی بچلونهآزاده نترس این کارو نمی کنم عجب دخملی تون اخمووووووووووو ی به باباش کشیده


نه سونیا جون اتفاقا این یه موردو به خودم رفته مامانم میگه بچه بودی همش اخم میکردی و سخت میخندیدی.البته دخملی من همش اخم نمیکنه ها سر حوصله باشه میخنده