آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

بدون عنوان

1395/2/27 18:27
نویسنده : مامان آزاده
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ببخشید که خیلی وقته نیومدم به وبلاگت سر بزنم و واست بنویسم امیدوارم که منو ببخشی آخه تو بزرگتر شدی و بیشتر وقتم با تو  و کارهای خونه میگذره.کوچیکتر که بودی وقتی میخوابیدی وقت داشتم که بنویسم ولی الان خودمم نمیدونم چیکار میکنم.ماشاالله بزرگتر شدی و دیگه واسه خودت خانمی شدی

انقدر نیومدم خبرهای جدید رو بنویسم که دیگه امروز گفتم حتما باید بنویسم آخه امروز هم به یکی از بهترین روزهای زندگیم داره میپیونده آخه امروز من عمه میشم و به قول تو خاله زندایی داره نی نی میاره انشاالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد اسمش هم هست آرسام.تاریخ تولدش دو روز با تو فرق میکنه گلم

خبر دیگه هم اینه که هانا دختر عمت هم آخرای ماه دیگه داداش دار میشه که اسمش هست شایان انشاالله اونم بسلامتی به دنیا بیاد.

تو هم به من میگی که مامان تو شکمت نی نی داری میگم نه میگی نخیر داری.

رراستی عکسهای آتلیه پارسالتو نذاشتم ببخشید انشاالله در اولین فرصت میذارم عزیز دلم.بووووس واسه بهترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)