آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آنیتا بهار زندگیمون

مدتی که نبودیم

1393/9/7 22:21
نویسنده : مامان آزاده
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دلم ، عمرم و تمام زندگیم و همچنین همه دوستای خوبم باز هم بابت تاخیرم از همه دوستان و از دختر گلم معذرت خواهی میکنم

گلم خیلی دوستت دارم ببخشید که خیلی تاخیر داشتم تقریبا حدود 2ماهه که واست ننوشتم آخه ماشاالله تو بزرگتر شدی و من باید بیشتر وقتمو با تو بگذرونم تازگی ها هم که مریض شدی حدود 20 روز فقطدارو خوردی الهی قربونت بشم.حتی ناهار و شام رو هم به زور درست میکنم آخه تو میگی که با من بازی کن وقتی میخوام ناهار درست کنم واست برنامه کودک میذارم که باز هم میگی که تو هم باید بشینی و با هم نگاه کنیم فقط بعضی وقتها یکم بهم مهلت میدی که درست کنم حالا ببین با این وضع من چطور تند تند بیام و بنویسم وقتی هم که تو میخوابی منم یا به کارهای خونه میرسم یا همراه با تو بیهوش میشم.باز هم ببخشید که مامان تنبلی مثل من داری ولی بهت قول میدم که از این به بعد تند تند واست بنویسم عشقم.

عکسهایی که گذاشتم واسه تابستون و از اون به بعده هرکدومو که یادم باشه تاریخشو مینویسم

این عکس واسه ماه رمضونه که همسایمون افطاری دعوتمون کرده بود و این هم عکس آنیتا با نوه همسایمونه که اسمش بهنود

فدای اون نگاهتون بشم

 

 

اینم عکس دختر خوشگل منه که داره گلهارو بو میکنه انقدر گل دوست داره که وقتی اونجه اون همه گل رو دید گفت گل گل و رفت و کلی گل چید

 

این عکس هم واسه موقعیه که دستت شکسته بود و رفته بودیم سوکهریز و زیر درخت سیب عکستو گرفتم قربونت بشم

 

اینجا هم هانا خانوم داره به آنیتا نون و پنیر میده هانا خیلی از این کار خوشش اومده بود و کلی به آنیتا لقمه داد

 

اینم عکس دختر باحجاب من فدای اون قیافت بشم وقتی روسری سر میکنی.هرموقع روسری پیدا کنی برمیداری و میندازی رو سرت

 

این عکس واسه روز 16مهر که هم روز کودک بود و هم تولد دایی افشین و ما هم از فرصت استفاده کردیم و از آنیتا عکس گرفتیم البته به زور چون همه فکر آنیتا پیش کیک بود که بهش دست بزنه و خرابش کنه همش میگفت جوجو جوجو.الهی قربونت بشم روزت مباررررک البته با تاخیر فراوان.دایی جون تولد تو هم مبارکتشویق

تا حالا دیده بودین کسی این مدلی سوار ماشین بشهخنده

 

اینم روش رانندگی کردن دختر من کار هرکسی نیستا باید خیلی حرفه ای باشید تا بتونید با پا رانندگی کنید ما اینیم دیگهچشمک

اینم عکس جدید از دخترم در حال کار کردن واسه مامان تا من جارو رو برمیدارم میگه بده من.فدای دختر باسلیقه خودم بشم

 

این هم عکس آنیتا خانوم در حال بوس کردن عروسکش که مامانی تازه واسش آورده اسمش رو هم گذاشتیم ساناز و آنیتا خیلی بهش علاقه اگه یه موقع عروسکش تو اتاق باشه میگه شاناژ کجا رفت یا شاناژ کو.الهی قربون اون حرف زدنت بشم که خیلی شیرین حرف میزنی وقتی حرف میزنی میخوام درسته قورتت بدم.عاشقتم بووووووسبوس

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

انيتا كوچولوي دوست داشتني
9 آذر 93 10:11
سلام كوچولو دقيقا مثل انيتاي ما بايد هميشه كنارش باشي
عمه فاطمه
2 دی 93 2:10
ای جااان چقدر بزرگ و خانوم شدی ماشالا شیرین زبووون
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون عمه جون
مامان حديث
13 دی 93 14:01
واااای چه چشای خوشگلی داری خاله بوووووووووووس برات
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ممنون خاله چشماتون قشنگ میبینه